درباره شرکت هنگام دندان و اهداف آن

شرکت هنگام دندان اولین وارد کننده ایمپلنت های دندانی از سال 1368 تاکنون ، همواره مسیر خود را بر پایه بهبود تدریجی ترویج دانش و علم روز ایمپلنت پایگذاری کرده و سعی داشته تا با تحلیل رفتار مصرف کننده و نیاز مراجعین این درمان درمان ایمپلنت را در کشور به طوریکه برای تمامی مردم جامعه و کشور عزیزمان ایران در دسترس باشد فراهم سازد. از این رو با برگزاری سمینارهای بزرگ و دوره های آموزشی متعدد در مقاطع مختلف در سطوح مبتدی تا پیشرفته درمان ایمپلنت در این راستا به رسالت علمی خود متعهد بماند و آن را در کنار بعد تجاری آن در 35 سال گذشته قرار دهد و نسبت به آن پایبند بماند. در طول مدت فعالیت این مجموعه ابتدا با کشف برند (……….) حدود 20 سال را به واردات و پخش محصولات آن پرداخت و پس از آن برندهای دیگری همچون برند ( داینامیک آلمان ) و (کاول مدی کره جنوبی) را که از برندهای با کیفیت جهان بوده است را وارد کرده و به صورت تخصصی بر روی آن فعالیت کرده است .

پس از گذشت سالها فعالیت با این برندها، افزایش فشارهای آماری و تحریم های متعدد و مختلف مدیران این شرکت که تا به آن روز تجارب بین المللی مختلف و متعددی را کسب کرده بودند تصمیم بر اجراء طرح تولید ملی ایمپلنت های دندانی گرفتند.

در سال 1390 و با حضور تشکلهای علمی تحت نظر مرکز تحقیقات این پروژه، دانشگاه تهران و طیف وسیعی از تولید کنندگان و اساتید دانشگاهی این طرح و ایده شکل واقعیت به خود گرفت و در نهایت در سال 1400 پس از 10 سال تحقیق کار علمی گروهی، جمع آوری مطالب علمی و بهره گیری از تجهیزات تخصصی زیر یک سقف جمع شده و پس از طی کردن مراحل چندین ساله وزرات بهداشت و درمان منجر به تولید ایمپلنتهای دندانی با نام تجاری دی آر آی با اهداف و استراتژی های ویژه ای به سبد کالایی محصولات شرکت هنگام دندان اضافه گردید.

در سال 1400 با توجه به پشتیبانی و با حمایت تشکلهای فردی و گروهی دندانپزشکان از برند دی آر آی این نتیجه حاصل شد که این محصول بتواند به تولید وسیع برسد و درمان ایمپلنت برای تمامی اقشار جامعه حال بیش از پیش در دسترس قرار گیرد.

اما تلاش شرکت هنگام دندان بدین نقطه محدود نشد. پس از چند سال تلاش فشرده و با برنامه ریزی های متعدد و دقیق در راستای گسترش علم جدید و همینطور افزایش آگاهی و سطح اطلاعات دندانپزشکان و البته با در نظر داشتن شعاری که سرلوحه فعالیت بود : از شمال تا جنوب از شرق تا غرب کشور همه اقشار باید به درمان ایمپلنت دسترسی داشته باشند

نوزده برنامه علمی در سال گذشته سال 1402 توسط هنگام دندان برگزار شد.

اما گذر از این مسیر تنها با فعالیت شرکت هنگام دندان امکان پذیر نبود. حضور غیور مردان دانشمند این سرزمین و از خود گذشتگیهای بزرگ علمی و همینطور سخاوت آنان جدیدترین مطالب علمی با بررسی خروجیهای بیش از 150 هزار ایمپلنت تولید داخل استفاده شده در دهان به بیش از 6500 دندانپزشک در سراسر کشور عزیزمان منتقل شد

اعضا هیئت مدیره

آقای علیرضا رکن

مدیرعامل شرکت هنگام دندان

دکتر امیررضا رکن

موسس و بنیانگذار شرکت هنگام دندان

Scroll to Top