DRI توضیحات در خصوص

در سال 1389 مرکز تحقیقات ایمپلنت های دندانی در پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس و مسئولیت آن از ابتدا تا سال 1400به عهده آقای دکتر امیررضا رکن بود. یکی از حوزه‌های فعالیت این مرکز ، تلاش در جهت تولید ایمپلنت داخلی با کیفیت بالا برای توسعه این درمان برای عموم مردم قرار بود. در طی 11 سال گذشته مطالعات و تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت پذیرفت و مرکز تحقیقات ایمپلنت های دندانی به عنوان یک مرکز مرجع برای پژوهشگران و سازندگان داخلی ایمپلنت دندانی قرار گرفت . مطالعات و کارآزمایی بالینی متعددی به سفارش تولید کنندگان داخلی در حال انجام است که ثمره آن وجود چندین تولیدکننده داخلی ایمپلنت دندانی می باشد. مطمئناً مشاوره‌ها و پشتیبانی های این مرکز در توسعه این صنعت بی‌تأثیر نبوده است .مجموعه تجارب 30 ساله دکتر امیر رضا رکن از سال 1369 تا به امروز که بر اساس تجارب بالینی و فعالیت‌های علمی و پژوهشی بود ، یک سیستم ایمپلنت دندانی طراحی و آن را به عنوان یادگار تقدیم جامعه دندانپزشکی کشور شد.

DRI کیت جراحی ایمپلنت

کیت جراحی سیستم ایمپلنت DRI این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تمامی قطرهای این سیستم را در کیس های مختلف به کار بگیرید . از مزیت های این کیت میتوان به سادگی و User Friendly  بودن آن اشاره کرد . در بخش اول دیرلینگ ها قرار داده شده که توسط آنان می توانید کاشت ایمپلنت ها را دنبال کنید و در بخش بعدی پارالل ها طراحی شده اند تا به کمک آنها بتوانید اورینتیشن کاشت مولتی یونیت را دنبال کنید و همینطور بتوانید Depth  حفرات را بتوانید توسط این پارالل ها اندازه گیری کنید و در بخش سوم این کیت مجموعه ای از درایورها ها را متناسب با نیاز می توانید استفاده نمایید .اولین مزیت این کیت این است که تمامی قطرهای سیستم DRI  را ، از قطر 3.7 تا قطر 4 ، 4.5 و 5 یک پلتفرم یکسان 2.5 دارد که مشابه بسیاری از سیستم های معتبر کره ای است .

DRIقطعات کیت جراحی

DRI قطعات پروتزی

برند DRI  با استفاده از تکنولوژی های مدرن و مواد با کیفیت قطعات پروتزی مختص سیستم را تولید می کند .تمامی قطعات پروتزی سیستم ایمپلنت DRI  کامپتیبل با برندهای کره ای است که با کیفیت بالای تیتانیوم آلمانی تهیه می شوند . تمامی قطعات پروتزی  دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت می باشد

برای تماشا قطعات پروتزی لطفا دکمه دانلود کاتالوگ را بزنید

Scroll to Top